• کاهش اسید معده با مصرف زنیان

    تیمول زنیان اسید معده را کاهش می دهد و فرآیند هضم غذا را تسریع می کند. زنیان از برگشت اسید معده به مری (رفلاکس اسید معده) و همچنین ایجاد نفخ و سوء هاضمه جلوگیری می کند.......


  • آشنایی با خواص گیاه زنیان و آویشن

    از دیدگاه طب ایرانی گیاهان دارویی هر کدام خواص متفاوتی دارند و بیش از ۹۰ درصد گیاهان دارویی مانند زنیان و آویشن دارای طبع گرم هستند و به بدن سود فراوان می‌رساند.........


  • درمان کولیک نوزاد با مصرف زنیان

    مصرف دمنوش زنیان به درمان درد کولیک و همچنین مسمومیت و سوء هاضمه ی نوزاد کمک می کند..........


  • استراتایم

    چای های کیسه ای دمنوش حس خوب زندگی ، توت فرنگی و زنجبیل را در دو لیوان آب جوش دم کرده و پس از ...


  • چربی سوزی فوق العاده با طب سنتی

    طب سنتی برای چربی سوزی پیشنهادات ویژه ای دارد. اگر می خواهید چربی بسوزانید اما ضرری متوجه شما نباشد این مطلب را بخوانید.


  • راهکارهای گیاهی برای افزایش شیر مادر

    شیردهی یک فرآیند فیزیولوژیک و طبیعی است اما تغذیه نقش مهمی در افزایش شیر مادر دارد. اگر در دوران شیردهی هستید مصرف این 5 ماده ی غذایی را در برنامه ی روزانه ی خود قرار دهید.


  • این دانه‌های خوش عطر شما را به وزن دلخواهتان نزدیک می‌کند + راهکار هضم سریع غذا

    گشنیز تازه گیاه معطری است که در بسیاری از غذا‌ها از آن استفاده می‌شود؛ از تخم گشنیز هم به صورت تفت داده و پودر به عنوان ادویه استفاده می‌کنند. جالب است بدانید خوردن تخم گشنیز معده را تقویت می‌کند و مصرف آن به همراه غذا هضم آن را راحت تر می‌کند...


  • زیره سبز، گیاهی که خاصیت سم زدایی دارد

    زیره سبز یکی از گیاهان دارویی پر خاصیت است که به شکل های مختلفی استفاده می شود.این گیاه به همراه غذا و یا به صورت دمنوش قابل استفاده است و در پاکسازی بدن از سموم و هم چنین پاک کردن اسیدهای مضر بدن بسیار موثر است..........


  • دمنوش حس خوب زندگی نیوشا، هم اکنون در فروشگاه

    از امروز – چهارشنبه، 31 شهریور ماه 95 - دمنوش حس خوب زندگی نیوشا در گروه «دمنوش ها» در دسترس دوستان عزیز قرار گرفت.


  • گیاهان بهبوددهنده سرفه

    سرفه می‌تواند به دلیل عفونت سیستم تنفسی مانند سرماخوردگی معمولی، برونشیت‌های حاد، ذات الریه، سیاه سرفه، آنفلوآنزا و سیگار کشیدن یا مشکلات سلامت مانند آسم، توبرکلوزیس (سل) و سرطان ریه باشد. استفاده‌های اساسی از داروهای سنتی برای بیماری‌های مختلف مستند شده است. داروها شامل دارچین، زنجبیل، میخک، هل، عسل، سیر، پیاز، زردچوبه و شیرین بیان هستند.


  • 7کیلو لاغری با رژیم شیر و دارچین

    دارچین یک ادویه بسیار قوی در کاهش چربی های بدن است. همیشه لازم نیست برای کاهش وزن دست به دامان داروهای خارجی شوید. در آشپزخانه یکی از بهترین چربی سوزهای دنیا کنار شماست. با ما همراه باشید تا نحوه استفاده از این ادویه برای کاهش وزن را به شما آموزش دهیم.


  • 5 راهکار گیاهی برای درمان سینوزیت

    راه های متعددی برای درمان سینوزیت و کاهش علائم این بیماری وجود دارد. برای درمان علائم سینوزیت می توانید از روش های طبیعی استفاده کنید.


  • بررسی علمی تأثیر "طبیعت گیاهان" بر برخی از پارامترهای متابولیکی مانند کنترل وزن

    داروها (تولید شده از گیاهان، حیوانات یا مواد معدنی)، مشابه انسان، هرکدام طبیعت مختص خودشان را دارند. برای مثال کاهو سرد و سیر گرم است. "طبیعت" یک مفهوم مهم و پایه در طب سنتی ایرانیان برای درمان بیماری‌های اختلال مزاج است. پزشکان طب سنتی ایرانی، با درنظر گرفتن مزاج فرعی بیماران و میزان غلبه مزاج اصلی، داروهایی با طبیعت‌های مخالف را تجویز می‌کنند. در مطالعه‌ای اثر طبیعت گیاهان بر برخی از پارامترهای متابولیکی ارزیابی شد و نتایج نشان دادند که دانه‌های دارای طبیت گرم مانند بادیان رومی و رازیانه ممکن است در انسان‌ برای مواردی مانند کنترل وزن موثر باشند.