اخبار نیوشا > تازه های محصولات نیوشا > دمنوش حس خوب زندگی نیوشا، هم اکنون در فروشگاه

دمنوش حس خوب زندگی نیوشا، هم اکنون در فروشگاه

دمنوش حس خوب زندگی نیوشا، هم اکنون در فروشگاه

 دمنوش حس خوب زندگی نیوشا، هم اکنون در فروشگاه

از امروز – چهارشنبه، 31 شهریور ماه 95 - دمنوش حس خوب زندگی نیوشا در گروه «دمنوش ها»  در دسترس دوستان عزیز قرار گرفت. این دمنوش گیاهی دارای 12 کیسه مثلثی است و ترکیبی است از آویشن، زیره و زنیان!


کاربرد در طب قدیم

آویشن: از منظر طب سنتی دارای مزاج گرم و خشک است و آن را داروی دردهای معده و روده می دانند. خوردن آویشن با غذاهای غلیظ که  هضم سنگینی دارند، سبب بهبود هضم می شود. جوشانده این گیاه در درمان پیچش روده و اسهال مؤثر است و از آن برای دفع انگل های روده استفاده می کنند. از این گیاه به عنوان ضداسپاسم، خلط آور، آنتی بیوتیک، قاعده آور، مدر، ضد سم، معرق و ضددرد استفاده می شد. همچنین، آویشن در کاهش درد دندان، کمر و مفاصل و درمان اختلالات عصبی مفید است.

زیره: در طب سنتی، طبیعت زیره را گرم و خشک می دانند و آن را برای تقویت معده، روده ها و کبد توصیه می کنند. همچنین، از این گیاه برای رفع نفخ و تنگی نفس و کمک به هضم غذا استفاده می شود.

زنیان: در طب سنتی، از زنیان برای رفع تهوع، استفراغ و تب های مزمن استفاده می شود و آن را در درمان لرزش، امراض عصبی و سختی تنفس مفید می دانند. همچنین، از این گیاه برای از بین بردن اعتیاد به افیون استفاده می شود.

 

عوارض جانبی

این افراد باید در مورد مصرف این محصول با پزشک خود مشورت نمایند:

- افرادی که در شرایط حساس به هورمون، مانند سرطان سینه به سر می برند.

- افرادی که دچار اختلالات خونریزی هستند و افرادی که به تازگی جراحی کرده اند.

- افراد مبتلا به دیابت و بیماری های کبدی

- بانوان باردار و شیرده


هشتگ :



اشتراک گذاری :