درباره ما > درباره نیوشانیک

newsha

ما چه کسی هستیم:

شرکت پارس "نیوشانیک " یکی از قدیمی ترین شرکت های بازاریابی شبکه ای در ایران است که در سال 1391 که به فاصله کوتاهی از قانونی شدن فعالیت بازاریابی شبکه ای موفق به کسب مجوز از مرکز امور اصناف و بازرگانان کشور گردید و تحت شماره 425800 در اداره ثبت شرکت های تهران ثبت گردید. احمد عیوضی ، فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی از دانشگاه تهران ، با پیشینه ای آمیخته از تدریس و تجارت ، نیوشانیک را با هدف فروش مستقیم محصولات شرکت نیوشاداریان تاسیس نمود . این شرکت بر اساس تبصره 2 ماده 5 قانون نظام صنفی کشور موفق به اخذ پروانه کسب دائم به شماره 0426924780 گردیده است .

نیوشانیک نماینده انحصاری عرضه و فروش محصولات سهامدار و شرکت مادر خود ، نیوشاداریان ، است که بجای اینکه محصولات "نیوشا" را از روش های مرسوم ارائه کند ، از روش بازاریابی شبکه ای برای ارائه محصولات استفاده می کند و از این طریق ، هم محصولات را به صورت مستقیم در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد و هم فرصت ویژه و ممتازی از کسب درآمد و کارآفرینی برای نمایندگان خود فراهم می کند . 




 نیوشانیک در واقع یک کسب و کار پیش آماده است که یک فرصت شغلی غیراستخدامی پاره وقت یا تمام وقت را در اختیار افراد جامعه علی الخصوص بانوان و جوانان قرار می دهد تا بدون نیاز به سرمایه اولیه ، تجارت های کوچک و بزرگ خود را در این بستر بسازند . نیوشانیک ، کسب و کاری آموزش محور است و نمایندگان در ابتدا باید مهارت های اجرایی و ذهنی لازم برای موفقیت در این حرفه را از حامیان و مربیان خود بیاموزند و به کار ببرند و سپس با آموزش این مهارت ها به زیرمجموعه های تحت حمایت خود ، سازمان فروش خود را بسازند .

نیوشانیک با فراهم کردن بسترهای نرم افزاری و سخت افزاری لازم ، این امکان را به نمایندگان فروش خود می دهد تا به شکلی عادلانه و در عین حال نامحدود ،براساس طرح درآمدزایی خاص و ویژه نیوشانیک، از فروش محصولات توسط خود و اعضاء سازمان خود درآمد کسب کنند . با اینکه نیوشانیک یک بنگاه تجاری است ، اما همیشه نگاه ویژه ای به مسئولیت های خود نسبت به جامعه و مردم دارد و بر اساس همین مسئولیت پذیری اجتماعی، طی سالهای گذشته بارها با مشارکت نمایندگان و مربیان نیوشانیک ، به شیوه های خلاقانه و در عین حال موثر ، حمایت و همبستگی خود را از اقشار مختلف جامعه اعلام کرده است . از جمله برگزاری کمپین های سراسری خیرخواهانه در راستای همبستگی و حمایت از بیماران ام . اس که با همکاری جامعه حمایت از بیماران ام .اس ایران که در سال های گذشته به مرحله اجراء درآمده است .


اهداف ما:


 

هدف ما این است که نیوشانیک را به برندی جاودانه و ماندگار در حوزه کارآفرینی و ایجاد تجارت مستقل برای بانوان ایران زمین تبدیل کنیم .



مأموریت ما:

 

ماموریت ما این است که با همکاری راهبران و بنیانگذاران و مربیان بستری مناسب ، مدرن ، کارآمد ، قانونی و امن برای شکوفا شدن استعدادها و ظرفیت های خدادادی آحاد افراد جامعه علی الخصوص بانوان و جوانان ، بسازیم . بستری که به شکل اخلاقی و منصفانه ، ضمن ارتقاء نگرش و مهارت های اعضاء خانواده بزرگ نیوشانیک ، زمینه ساز آزادی مالی و زمانی و رشد شخصی آنها شود .



pdf download

 
 

video download



newshanik