سلامت در رسانه ها > لاغری را با این نوشیدنی ها تجربه کنید

لاغری را با این نوشیدنی ها تجربه کنید

لاغری را با این نوشیدنی ها تجربه کنید

لاغری را با این نوشیدنی ها تجربه کنید

لاغری و کاهش وزن مثل پیروزی در یک امتحان سخت است. آنقدر سخت که حاضرید انواع راهها را هم امتحان کنید. ما به شما پیشنهاد تازه ای داریم: لاغری را با این نوشیدنی ها تجربه کنید. نوشیدنی هایی به شما پیشنهاد می دهیم که می تواند کاهش وزن را برایتان به ارمغان بیاورد اگر لاغری را با این نوشیدنی ها تجربه کنید.

دمنوش لاغری فوق العاده

برای کاهش وزن گل محمدی یا همان گل سرخ به‌عنوان یک ماده‌ی دیورتیک (ادرارآور) بسیار ملایم عمل می‌کند. مواد دیورتیک باعث می‌شوند کلیه‌ها مقدار بیشتری سدیم توسط ادرار از بدن خارج کنند، بنابراین به سم زدایی بدن کمک می‌کنند. نمکِ بیش از حد، آب موجود در خون را کاهش می‌دهد و موجب غلظت خون می‌شود که این موضوع برای گردش خون مطلوب اصلا خوب نیست. از طرفی، زمانی که شما وزن کم می‌کنید، در واقع مقدار زیادی آب از دست می‌دهید بنابراین باید آب بیشتری دریافت کنید که این آب هم سیستم بدن را پاکسازی می‌کند و هم بدن را هیدراته نگه می‌دارد و باور کنید یا نه، این موضوع برای کاهش وزن بسیار مفید است.یک مشت گلبرگ تازه یا خشک گل محمدی، نصف فنجان آب، و یک قوری درب‌دار. اگر از گلبرگ تازه استفاده می‌کنید، حواس‌تان باشد که گلبرگ‌ها به آفت‌کش‌ها، سموم دفع حشرات یا کود شیمیایی آلوده نباشند. گلبرگ‌ها و آب را داخل قوری بریزید (طوری که آب روی گل‌ها را بپوشاند) و قوری را روی شعله‌ی گاز قرار بدهید. درب قوری را بگذارید و منتظر شوید تا جوش بیاید. پس از آنکه ۱۵ تا ۲۰ دقیقه جوشید، دمنوش را از صافی رد کنید. این دمنوش لاغری را نهایتا تا ۶ روز می‌توانید در یخچال نگه‌دارید. هر روز نصف تا یک فنجان از این دمنوش را می‌توانید با معده‌ی خالی میل کنید.

یک روش قدیمی لاغری

چای سبز علاوه بر خواصی که برای سلامتی دارد، مدت‌هاست به‌عنوان ماده‌‌ای مؤثر در کاهش وزن، مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. در حالی‌که بسیاری از تحقیقات خلاف این فرضیه را بیان می‌کند، اما مطالعات دیگری صورت گرفته که نشان می‌دهد چای سبز سه ماده‌ی اصلی دارد که در کنترل وزن مؤثر هستند. کافئین، کاتچین و تیانین سه ماده‌ای هستند که در این مطالعات به آنها اشاره شده است. کافئین کارکرد سیستم بدن را افزایش و سرعت بعضی از فرایندهای بدن به‌خصوص متابولیسم بدن (همه‌ی فرایندهای بیولوژیکی که بدن هر موجود زنده برای حفظ بقا انجام می‌دهد) را افزایش می‌دهد و همان‌طور که می‌دانید، متابولیسم ارتباط مستقیمی با کاهش وزن دارد. کاتچین که به‌عنوان یک فلاونوئید آنتی‌اکسیدانی شناخته می‌شود، یکی از سه عنصر مهم چای سبز است که موجب تفاوت چای سبز با چای سیاه می‌شود (چای سیاه همان تخمیرشده‌ی چای سبز است) و در شرایطی خاص می‌تواند به کاهش جذب چربی از روده کمک کند. زنجبیلی که به چای سبز برای تهیه‌ی این دمنوش اضافه می‌شود به بهبود فرایند هضم کمک می‌کند و به چای سبزتان بدون اینکه بخواهید شکر یا چیز دیگری اضافه کنید طعم و عطر خاصی می‌بخشد. از طرفی چون چای سبز طبع سردی دارد افزودن زنجبیل با طبع گرم، دمنوش شما را متعادل می‌کند.مقداری زنجبیل تازه‌‌ی پوست‌کنده یا نصف قاشق چای‌خوری زنجبیل پودرشده،1 قاشق چای‌خوری چای سبز، یک لیوان آب، و یک قاشق عسل طبیعی برای شیرین‌شدن دمنوش (اختیاری). برای درست کردن این دمنوش لاغری و اکثر دمنوش‌های دیگر، بهتر است از یک لیوان صافی‌دار استفاده کنید یا صافی‌ مناسبی روی لیوان قرار بدهید. ابتدا زنجبیل و چای سبز را داخل صافی قرار بدهید و یک لیوان آب‌جوش داخل لیوان بریزید و صافی را داخل لیوان بگذارید. حواس‌تان باشد چای سبز را بیشتر از ۳ تا ۴ دقیقه داخل آب جوش نگذارید، چون طعم تلخی پیدا می‌کند. صافی را خارج کنید. دمنوش‌تان حاضر است. این دمنوش را با شکر شیرین نکنید و اگر دل‌تان خواست، می‌توانید یک قاشق عسل به آن اضافه و روزانه ۱ یا ۲ فنجان از این دمنوش لاغری را با معده‌ی خالی میل کنید.

از دارچین برای کاهش وزن استفاده کنید

قندخون تأثیر مستقیمی روی وزن ما دارد و میزان گرسنگی‌مان را تحت تأثیر قرار می‌دهد. قندخون یکی از فاکتورهای تعیین‌کننده‌ی انرژی بدن است. هرقدر انرژی شما بیشتر باشد، تمایل بیشتری به ورزش کردن خواهید داشت. هرقدر قندخون‌تان متعادل‌تر باشد، کمتر دچار اشتهای کاذب می‌شوید و بدن شما روند مناسب‌تری برای استفاده از چربی‌های ذخیره‌شده را در پیش خواهد گرفت. اگرچه بحث‌های زیادی درباره‌ی تأثیر دارچین بر قندخون وجود دارد، اما مطالعات زیادی نشان می‌دهند که دارچین می‌تواند میزان سطح قندخون را مدیریت کند. پس ضرری ندارد اگر یک دمنوش تندوتیز دارچین را امتحان کنیم.

مواد لازم برای تهیه‌ی این دمنوش لاغری:

۱ قاشق چای‌خوری پودر دارچین،

یک تکه چوب دارچین،

و ۱ لیوان آب

طرز تهیه:

پودر دارچین و چوب آن را در یک لیوان بریزید، آب را بجوشانید و داخل لیوان روی دارچین‌ها بریزید. بهتر است از یک لیوان درب‌دار استفاده کنید یا روی هر لیوانی که استفاده می‌کنید، درپوش بگذارید و ۱۵ دقیقه صبر کنید. دمنوش لاغری شما آماده است. نوش جان! این دمنوش را می‌توانید ۱ یا ۲ بار در روز میل کنید.

 

 

https://www.alodoctor.com

هشتگ :



اشتراک گذاری :