سلامت در رسانه ها > خوابتان نمی برد، دارچین بخورید

خوابتان نمی برد، دارچین بخورید

خوابتان نمی برد، دارچین بخورید

خوابتان نمی برد، دارچین بخورید

گیاهان دارویی کمترین عوارض را در بدن انسان به خاطر طبیعی بودن ایجاد می کنند و این داروها به خوبی می‌توانند از بروز بسیاری از بیماریها جلوگیری کند.

افرادی که دارای طبع گرم بوده یا مبتلا به سوءمزاج صفراوی هستند کمتر باید هیجانی شده و برای سلامت مغز، قلب و حفظ آرامش روح و روان خود از خوردن بیش از حد گیاهانی مانند سیر، پیاز خام، تره و شاهی پرهیز کنند.

گیاه دارویی بیدمشک، آرامش‌بخش و ضداضطراب بوده و مصرف آن به عنوان شربت می‌تواند یک نشاط و حس خوشایندی در افراد ایجاد کند که بوی مطبوع آن آرامش روح و روان را برای افراد به ارمغان می‌آورد.

 دارچین دارای طبعی گرم و خشک است که برای درمان نفخ و انسدادهای کبدی و بیماریهای روانی بسیار کاربرد دارد و نوشیدنی مناسبی برای افراد سردمزاج بوده و یک داروی گیاهی موثر برای رفع اختلالات روانی و استرس‌های روزمره محسوب می‌شود که از مشکلات کم‌خوابی و خواب‌زدگی جلوگیری می‌کند.

اسطوخودوس دارای طبعی گرم و خشک است که خاصیت بی‌نظیری در تقویت مغز و پاکسازی و همچنین رفع مشکلات روانی و استرس‌های مختلف دارد و مصرف آن  آرامش و نشاط را به ارمغان می‌آورد و از بیخوابی‌ها جلوگیری می کند.

http://www.yjc.ir

هشتگ :



اشتراک گذاری :