اخبار نیوشا > اطلاعیه های نیوشا > نیوشا و اخذ معتبرترین گواهینامه های بین المللی تولید

نیوشا و اخذ معتبرترین گواهینامه های بین المللی تولید

نیوشا و اخذ معتبرترین گواهینامه های بین المللی تولید

نیوشا و اخذ معتبرترین گواهینامه های بین المللی تولید

هر شرکتی برای حفظ موقعیت بازار ملی و بین‌المللی خود، باید در راستای ارتقاء روش های تولید محصول و همچنین استفاده از فرایندهای مؤثر و کارآمد اجرایی و کنترلی گام بردارد. دستیابی به این هدف مهم نیازمند استفاده از یک سیستم مشخص و تعریف شده با استانداردهای یکپارچه بین ‌المللی است و شرکتی که قصد ورود به بازار بین المللی دارد، برای رسیدن به این هدف باید مطابق با یک الگوی استاندارد و جهانی گام بردارد.
همچنین، هر سازمانی که در حوزه زنجیره مواد غذایی و آشامیدنی فعالیت می‌کند، تمایل دارد تا به مشتریان خود این اطمینان را بدهد که محصولاتش از ایمنی و بهداشت لازم برخوردار هستند. این الگوی جهانی، استاندارد سیستم مدیریت ایمنی در صنایع غذایی (ISO 22000 )نامیده می شود.
استاندارد HACCP نیز مکمل و تکمیل کننده استانداردهای تعریف شده در ISO 22000 است که به‌ منظور بهبود سیستم‌های مدیریت ایمنی غذا به صورت همراستا ایجاد شده است. HACCP، خطرات ويژه در زنجیره تأمین، تولید و توزیع مواد غذایی و اقدام‌های لازم براي كنترل آنها را شناسايي و برطرف می ‌كند. امتيازات سيستم HACCP علاوه بر تأمين ايمني موادغذایی در سطح بین‌المللی، استفاده بهتر از منابع و پاسخ‌های سريعتر به مشكلات است؛ همچنین استفاده از اين سيستم می ‌تواند به ارتقاء سطح بين‌المللی محصولات از طريق افزايش اعتماد به ايمنی آنها كمك كند.
استاندارد ISO 9001 نیز یکی دیگر از الگوهای استاندارد بین المللی است که اصطلاحاً آن را «استاندارد سیستم مدیریت کیفیت» می‌نامند؛ این استاندارد به اندازه دو استاندارد قبلی اهمیت ندارد ولی به دنبال ایجاد سیستمی است که کیفیت را در سراسر سازمان مدیریت کند. سازمانی که این استاندارد را پیاده سازی و اجرا می‌کند، متعهد می‌شود محصولی تولید کند که ثبات کیفیت داشته باشد.
مفتخریم به اطلاع نمایندگان فروش و همچنین مشتریان عزیز نیوشا برسانیم که شرکت تولیدی نیوشاداریان، پس از تلاش و پی‌گیری‌های مستمر و آموزش مهارت ‌های لازم به اعضاء، همزمان گواهینامه‌های بین المللی استاندارد سیستم مدیریت کیفیت (ISO 9001:2015)، استاندارد سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی(ISO 22000:2005) و استاندارد (HACCP) را از شرکت NORD TÜV آلمان، به عنوان مرجع معتبر و شناخته شده ارزیابی و صدور این گواهینامه ها، دریافت نمود.
گواهینامه های اخذ شده توسط شرکت نیوشاداریان، توسط مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران (NACI) و DAkkS آلمان در سطح بین المللی اعتباردهی شده است. لازم به ذکر است اعتبار تمامی گواهینامه های کسب شده از سایت های این مراجع قابل پیگیری می‌باشد.
اعتبارسنجی گواهینامه های فوق توسط کارشناسان دارای تأیید صلاحیت از سوی سازمان غذا و دارو نیز انجام شده‌ است و از این پس، نشان های مربوطه بر روی بسته های محصولات نیوشا درج خواهد گردید.
کسب این موفقیت و برگ زرین دیگری از افتخارات شرکت نیوشاداریان را به کلیه همراهان نیوشایی تبریک گفته و امیدواریم با کسب این گواهینامه های بین المللی همه با هم و در کنار هم مصمم تر از پیش به سمت فتح بازارهای بین المللی حرکت کنیم.

هشتگ :



اشتراک گذاری :