اخبار نیوشا > تازه های محصولات نیوشا > محصولی نام آشنا با بسته بندی جدید، هم اکنون در فروشگاه

محصولی نام آشنا با بسته بندی جدید، هم اکنون در فروشگاه

محصولی نام آشنا با بسته بندی جدید، هم اکنون در فروشگاه

محصولی نام آشنا با بسته بندی جدید، هم اکنون در فروشگاه

از امروز دوشنبه مورخ 96/03/29، محصول نام آشنای ریز میوه‌های قرمز نیوشا، با بسته بندی جدید در دسترس شما عزیزان قرار خواهد گرفت.
این محصول همانند قبل، ترکیبی از ریزمیوه‌های قرمز مانند توت فرنگی، تمشک، کرن بری، زرشک و همچنین چای ترش است. زرشک به کار رفته در این محصول، زرشک قرمز که برای تزئین غذا به کار می‌رود نیست، بلکه زرشک سیاه معروف به زرشک کوهی است که یکی از پرخاصیت‌ترین انواع زرشک می‌باشد.

به طور کلی میوه‌های قرمز سرشار از فیبر هستند که وجود آن‌ها در این محصول باعث می‌شود، نوشیدن این دمنوش نقش به سزایی در روند کاهش وزن، کاهش کلسترول و کاهش فشار خون داشته باشد. این دمنوش، علاوه بر اینکه در بهبود کبد چرب موثر است، آرامش بخش نیز می‌باشد و به واسطه خواص آنتی اکسیدانی ترکیباتش در کاهش التهاب و درمان بیماری آرتروز بسیار مؤثر است.

دمنوش ریزمیوه‌های قرمز، فاقد هرگونه مواد نگهدارنده است و بدین جهت باید حتما در یخچال نگهداری ‌شود؛ اما نکته حائز اهمیت، نوع بسته‌ بندی جدید این محصول است، که از آن به عنوان دوی پک یاد می‌شود. این نوع بسته بندی به دلیل قابلیت زیپ کیپ بودن، مانع از نفوذ رطوبت شده و با حفظ طعم وعطر دلچسب دمنوش، موجب افزایش ماندگاری آن می‌شود.


هشتگ :



اشتراک گذاری :