سبک زندگی سالم > بایدها و نبایدها > زیرفون، دمنوشی برای آرامش و خواب بهتر

زیرفون، دمنوشی برای آرامش و خواب بهتر

زیرفون، دمنوشی برای آرامش و خواب بهتر

زیرفون، دمنوشی برای آرامش و خواب بهتر

دمنوش زیرفون یکی از مؤثرترین داروهای طبیعی است و قرن‌ها مورد استفاده قرار گرفته است. مصرف منظم آن می‌تواند به طیف وسیعی از مسائل متفاوت مربوط به سلامتی کمک کند.
نوشیدن دمنوش زیرفون برای هضم بهتر: دمنوش زیرفون به رفع هرگونه مشکلات مرتبط با کیسه صفرا یا سیستم گوارش کمک می‌کند. اگر ناراحتی معده دارید، نوشیدن یک فنجان دمنوش پیش از خواب علاوه بر آرامش اعصابتان به هضم راحت‌تر غذا و داشتن آرامش شبانه نیز کمک خواهد کرد.
همچنین می‌تواند اثرات نفخ بیش از حد را کاهش دهد. اثرات گل زیرفون بر سیستم گوارش به خوبی مستند شده است و به همین دلیل دمنوش آن توسط بسیاری از گیاه‌شناسان و کارشناسان در درمان‌های سنتی در طی سالیان توصیه شده است.

دمنوش زیرفون برای یک خواب شبانه خوب: امروزه یکی از متداول‌ترین کاربردهای دمنوش زیرفون برای درمان اضطراب است؛ چراکه این گیاه اثری آرامبخش بر بدن دارد و همچنین به آرامش اعصاب و درمان اختلالات خواب کمک می‌کند. چنانچه از اضطراب یا بی‌خوابی رنج می‌برید، یک فنجان از این دمنوش پیش از خواب می‌تواند آرام‌بخش باشد و به خواب بهتر شبانه شما کمک کند.

کاهش شدت علائم سرماخوردگی و آنفلوآنزا: کاربرد مهم دیگر دمنوش زیرفون قابلیت آن برای کمک به افرادی است که از بیماری‌های سرماخوردگی متداول و آنفلوآنزا رنج می‌برند. اولین فایده قابل توجه این دمنوش در این موارد این است که به تقویت سیستم ایمنی کمک می‌کند که به دلیل محتواهای بالای ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌های آن است.
حتی می‌تواند به پیشگیری و مبارزه برعلیه بیماری کمک کند. فایده بسیار خوب دیگر آن تسکین گلو دردهای مرتبط با سرفه و سرماخوردگی است چون نوشیدنی‌های گرم می‌توانند اثری تسکین دهنده بر درد یا خارش گلو داشته باشند. علاوه براین، نوشیدن این دمنوش می‌تواند به کاهش تب‌ها کمک کند.


Linden Tea Filled with Many Health Benefits. LEARN MORE ABOUT Linden Tea. Retrieved from http://www.lindentea.net

هشتگ :



اشتراک گذاری :