سبک زندگی سالم > آخرین اطلاعات گیاهان > دمنوش سیر و زنجبیل مفید برای فشار خون

دمنوش سیر و زنجبیل مفید برای فشار خون

دمنوش سیر و زنجبیل مفید برای فشار خون

دمنوش سیر و زنجبیل مفید برای فشار خون

دمنوش زنجیل و سیر همچون درمانی طبیعی برای بیماری هایی از قبیل سرماخوردگی و فشارخون بالا استفاده می شود. زنجبیل و سیر خواص درمانی بسیار زیادی دارند به خصوص اگر به صورت تازه مصرف شوند. دمنوش سیر و زنجبیل یک روش درمان طبیعی برای فشارخون بالا است اما در صورت مصرف داروهای اختلالات گردش خون، پیش از مصرف این دمنوش با پزشک مشورت کنید.

سیر

سیر به خاطر خواص مفیدش از جمله خاصیت ضد قارچی و آنتی بیوتیکی شناخته می شود. براساس مطالعات مرکز بهداشت ایالت تگزاس، سیر اغلب به عنوان یک مکمل غذایی برای کاهش کلسترول و فشارخون بالا استفاده می شود. مطالعات دانشگاه مریلند نیز نشان می دهد که سیر، به کاهش فشارخون کمک می کند. بیشتر مطالعات درباره ی خاصیت ضد سرطانی سیر، به سبب وجود ترکیب سولوفور در آن است. ترکیب سولفورِسیر پس از خرد یا له شدن، آزاد می شود. خاصیت ضد باکتریایی ترکیب سولوفورِ سیر، با داروی پنی سیلین قابل مقایسه است.

زنجبیل

هزاران سال است که زنجبیل در طب سنتی برای درمان بیماری های مختلفی از جمله اختلالات گوارشی مثل تهوع و از دست دادن اشتها استفاده می شود. براساس یافته های کالج بهداشت کلایتون، زنجبیل با افزایش میزان کلسیم، به کاهش فشارخون بالا کمک می کند.

دمنوش سیر و زنجبیل

دمنوش زنجبیل و سیر برای درمان سرماخوردگی استفاده می شود و به کاهش علائم بیماری آنفولانزا کمک می کند. خواص درمانی این دمنوش(مثل خواص آنتی بیوتیکی و ضد التهابی) به کاهش سردرد و حالت تهوع کمک می کند. چای سیر و زنجبیل خوش طعم است، به خصوص اگر همراه با عسل و لیمو مصرف شود. دمنوش سیر و زنجبیل ممکن است با داروهای آسپرین، وارفارین، تیروئید و داروهای فشارخون تداخل داشته باشد، در صورت مصرف این داروها پیش از نوشیدن آن، حتماً با پزشک مشورت کنید. 

http://www.livestrong.com/article/464172-is-garlic-ginger-tea-good-for-blood-pressure/

هشتگ :



اشتراک گذاری :