اخبار نیوشا > اطلاعیه های نیوشا > جهانی شدن محصولات نیوشا

جهانی شدن محصولات نیوشا

جهانی شدن محصولات نیوشا

جهانی شدن محصولات نیوشا

بدون شک، آرزو و ویژن تمام شرکت ها و بنگاه های اقتصادی، ورود به بازارهای بین المللی است. دستیابی به این مهم در گام اول نیازمند قابلیت رقابت محصولات در بازارهای جهانی و در گام های بعدی فراهم سازی زیرساخت های مناسب اجرایی است. امروز روز بسیار بزرگی در تاریخ نیوشا است چرا که با حمایت همراهان همیشگی بخش بزرگی از این ویژن بزرگ برای نیوشا محقق شده است و براساس تمهیدات پیش بینی شده، از این پس محصولات نیوشا به اکثر نقاط جهان قابل ارسال می باشند. این بدین معناست که دروازه ورود نیوشا و نمایندگان آنها به بازارهای جهانی گشوده شده است و ان شاءالله با همت و تلاش همراهان نیوشایی این اتفاق سرآغاز تحولی نو در تاریخ کشور خواهد بود.
امکان ارسال محصولات نیوشا به سراسر دنیا، بخشی مهم از پروژه ای است که ان شاءالله طی سالیان آتی و همگام با حل مسائل بین المللی و بانکی کشور توسعه خواهد یافت و در آینده ای نه چندان دور، امکان ثبت و تسویه سفارشات از طریق تراکنش های بین المللی و همچنین فعالیت در قالب بازاریابی شبکه ای نیز فراهم خواهد شد.
استقبال قابل توجه از محصولات نیوشا در ایران طی سال های اخیر نشانه ای امیدبخش برای ورود به عرصه بین المللی محسوب می شود. ضمن اینکه مزیت های رقابتی محصولات نیوشا از نظر کیفیت، بسته بندی، رعایت استانداردهای بین المللی نشانه گذاری محصولات و همچنین قیمت منطقی و به صرفه آنها در مقایسه با نمونه های مشابه در سایر کشورها، باعث افزایش علاقه و تمایل مشتریان به محصولات می گردند، علی الخصوص اینکه بخش عمده ای از محصولات نیوشا از دل خاک ایران برآمده اند؛ این «اصالت محصولات» چه برای ایرانیانی که در خارج از مرزها سکنی گزیده اند و چه برای خارجی هایی که نسبت به فرهنگ نوشیدنی ایران کنجکاو هستند، عاملی مؤثر در جلب نظر است.
ورود به بازارهای جهانی، رویای همیشگی نیوشا بوده است و در این مسیر، طی سالیان گذشته، مدیریت و کلیه ارکان شرکت تلاش زیادی نموده اند تا مقدمات لازم برای تحقق این رویا فراهم گردد. در همین راستا، بخشی از دستاوردهای حاصل از این تلاش ها که تکمیل گردیده و قابلیت ارائه دارند طی روزهای آینده در اختیار نمایندگان عزیز قرار خواهد گرفت مثلاً از آنجائی که در بازاریابی محصولات، اطلاع رسانی خواص و جزئیات آنها به زبان های خارجی اهمیت زیادی دارد، کاتالوگ انگلیسی محصولات آماده گردیده و در دفتر کاری اعضاء قرار گرفته است. بخشی از این دستاوردها نیز طی ماه های آتی به مرحله نهایی می رسند و در اختیار بازارسازان قرار خواهند گرفت. مثل نسخه زبان انگلیسی سایت www.Newshadrinks.com که امکان دسترسی به طیف وسیعی از اطلاعات را برای مخاطبان و مشتریان احتمالی خارجی زبان ایجاد می کند.

این حمایت ها به این نوع ابزارها محدود نمی شود و نیوشا در راستای تحقق بخشی رویای بزرگ خود، واحد مخصوصی به منظور سازماندهی و هماهنگی امور اجرایی سفارشات بین المللی تأسیس کرده است. این واحد مسئولیت امور اجرایی این نوع سفارشات شامل حمل و نقل، ارائه مجوزهای قانونی و بهداشتی به مراجع قانونی کشورهای مقصد و همچنین حل و فصل مسائل گمرکی احتمالی را برعهده دارد.


همچنین، با تصمیم مدیرعامل شرکت و به منظور حمایت بیش از پیش از نمایندگان فروش، بخشی از هزینه ارسال توسط شرکت پرداخت خواهد شد. بر این اساس، شرکت نیوشا 50 % هزینه حمل سفارشات بین المللی را به عهده خواهد گرفت و نماینده فروش تنها 50% هزینه حمل را پرداخت می کند.

« نمایندگان فروشی که صد سفارش اول را به مقصد خارج از ایران ثبت نمایند، تنها 20% هزینه حمل را پرداخت خواهند کرد و نیوشا 80 درصد هزینه حمل را به عهده خواهد گرفت.»

منتظر اطلاعیه بعدی ما درباره جزئیات نحوه ثبت سفارشات بین المللی باشید.

هشتگ :



اشتراک گذاری :