اخبار نیوشا > اطلاعیه های نیوشا > توضیحات تکمیلی در خصوص فیلترهای کیسه‌های مثلثی نیوشا

توضیحات تکمیلی در خصوص فیلترهای کیسه‌های مثلثی نیوشا

توضیحات تکمیلی در خصوص فیلترهای کیسه‌های مثلثی نیوشا

توضیحات تکمیلی در خصوص فیلترهای کیسه‌های مثلثی نیوشا

در ادامه بررسی فیلترهای استفاده شده در چای های کیسه ای نیوشا، این بار به فیلترهای به کار رفته در کیسه های مثلثی می پردازیم.
فیلترهای «پلی لاکتیک اسید» استفاده شده در ‏کیسه های مثلثی نیوشا به طور مستقیم از یکی از معتبرترین شرکت های تولیدکننده کره جنوبی وارد می شوند. این مواد یا توری ها به طور کامل از الیاف طبیعی (نشاسته ذرت) ساخته شده اند.
سازمان غذا و داروی امریکا، آلمان و کره این توری ها را تأیید کرده اند.

در این بسته بندی از چسب یا ماده ای شبیه آن استفاده نشده است، بلکه برای متصل کردن قطعات از روش آلتراسونیک یا فراصوتی استفاده می شود.

درباره پلی لاکتیک اسید بیشتر بدانید:
پلی لاکتیک اسید می‌تواند به طور 100 درصد از منابع تجدیدپذیر مانند ذرت استخراج شود. امروزه این پلیمر، به‌ طور گسترده در بهداشت و درمان پزشکی (پوشک، نخ بخیه، گاز پانسمان و ...)، بسته‌ بندی، نساجی و تولید ظروف پلاستیکی کاربرد دارد.
فیبر پلی لاکتیک اسید از نشاسته ذرت ساخته شده، بسیار لطیف بوده و ظاهری ابریشمی دارد.
فواید:
با محیط زیست سازگار است؛ این بدان معناست که وقتی آن را در خاک یا آب رها می کنید، به آب و دی اکسید کربن تجزیه می شود و آلاینده ای ساطع نمی کند.
درباره التراسونیک بیشتر بدانید:‏
کلمه التراسونیک‎ به معنای مافوق صوت است. امواج مافوق صوت کاربردهای فراوانی ‏از جمله در لیزر، سنجش فاصله، ‏شستشوی دقیق ظروف آزمایشگاهی، تعیین فشار خون بیمار، جوشکاری مواد غیر هم ‏جنس، ریخته گری، تراشکاری و غیره دارد‎.‎
جوشکاری التراسونیک:‎
جوشکاری التراسونیک یا فراصوتی یک روش پیشرفته و پرکاربرد در کشورهای پیشرفته صنعتی برای جوشکاری ‏اغلب قطعات پلاستیکی و بعضی قطعات فلزی است.
این روش جوشکاری غیرذوبی است ‏و گرمای زیادی هم در این فرایند تولید نمی شود؛ از این تکنولوژی علاوه بر اتصال قطعات فلزی و پلاستیکی به یکدیگر، ‏برای اتصال فلزات به پلاستیک ها و همچنین اتصال مواد ناهمجنس استفاده می شود. با استفاده از این روش ‏جوشکاری، می توان دو یا چند ماده را در درجه حرارت های بسیار کمتر از نقطه ذوبشان به یکدیگر متصل کرد.‎

هشتگ :



اشتراک گذاری :