سبک زندگی سالم > بایدها و نبایدها > تأثیر مثبت دمنوش کرن‌بری بر تقویت سیستم ایمنی و سلامت بدن

تأثیر مثبت دمنوش کرن‌بری بر تقویت سیستم ایمنی و سلامت بدن

تأثیر مثبت دمنوش کرن‌بری بر تقویت سیستم ایمنی و سلامت بدن

تأثیر مثبت دمنوش کرن‌بری بر تقویت سیستم ایمنی و سلامت بدن

دمنوش کرن‌بری دارای خواص آنتی اکسیدانی قوی است. به عنوان یک سوپرفود (غذاهای غنی از مواد مغذی با توانایی بالقوه برای تأثیر مثبت بر سلامتی)، درصورت مصرف مداوم کرن‌بری و دمنوش آن، اثرات سلامت‌بخش شگفت انگیزی دارد.     

- سلامت لثه: دمنوش کرن‌بری برای کمک به جلوگیری و کند کردن پیشرفت بیماری لثه یا التهاب لثه استفاده می شود. حفظ سلامت لثه‌ها برای سلامت کلی بدن ضروری است چراکه شروع بسیاری از بیماری‌ها  به بهداشت دهان مربوط می‌شود. مصرف منظم این دمنوش لثه‌ها را محکم و به مبارزه برعلیه باکتری‌ها و سایر سمومی که به دهان حمله می‌کنند، کمک می‌کند.

- تقویت سیستم ایمنی: دمنوش کرن بری سیستم ایمنی را تقویت می‌کند. امراض و بیماری یا آنتی اکسیدان‌های قدرتمند این چای دفع می شوند و اندام های مهم بدن مانند قلب را از آسیب رادیکال‎های آزاد محافظت می کند.

- بهبود عفونت مجاری ادراری: دمنوش کرن بری می‌تواند برای درمان عفونت‌های مجاری ادراری، از طریق توانایی‌اش در تصفیه دستگاه ادراری و درمان خود به خودی عفونت‌ها، استفاده شود. مصرف مداوم این چای باعث دفاع بهتر در برابر عود عفونت می شود.

- سرشار از ویتامین: کرن بری سرشار از ویتامین‌های ضروری و مواد معدنی است که بدن به طور روزانه به آن‌ها نیاز دارد. کرن بری حاوی مقادیر زیاد پتاسیم و ویتامین C است که برای کمک به دفاع بدن در برابر بیماری و امراض ضروری هستند. همچنین حاوی فیبرهای رژیمی است که بدن برای حفظ نظم گوارش استفاده می‌کند.  

- سلامت چشم: مصرف مداوم چای کرن بری به حفظ چشم‌ها از آسیب سموم و عوامل بیرونی کمک می‌کند. خواص ضدباکتریایی قوی کرن‌بری به ایجاد سد دفاعی در برابر هرگونه بیماری‌های دژنراتیو (مخرب بافت) که به علت عدم محاظت از چشم‌ها رخ می‌دهند، کمک می‌کند. 

- سلامت کلیه: چای کرن بری به تخلیه کلیه‌ها از سموم مضر کمک می‌کند. این چای با محافظت کلیه‌ها از رادیکال‌های آزاد و باکتری‌های بیماری‌زا محتمل که می‌توانند باعث سرایت بیماری به این اندام ها شوند، به عملکردهای روزانه آنها کمک می‌کند.

- چربی سوزی: چای کرن بری برخی فواید برای کاهش وزن نیز دارد. کرن بری حاوی اسیدهای ارگانیکی است که در واقع رسوبات چربی را مصرف و آن ها را از بدن تخلیه می کنند. مصرف منظم این چای همراه با یک رژیم سالم می تواند باعث کاهش وزن و یک بدن سالم‌تر شود.

Mcmahon, B. What Are the Health Benefits of Cranberry Tea?. Leaf. Retrieved from https://www.leaf.tv/articles/what-are-the-health-benefits-of-cranberry-tea/

هشتگ :



اشتراک گذاری :