سبک زندگی سالم > بایدها و نبایدها > برگ زیتون، ضدویروس قوی برای درمان آنفلوآنزا، سرماخوردگی و سایر عفونت‌های ویروسی

برگ زیتون، ضدویروس قوی برای درمان آنفلوآنزا، سرماخوردگی و سایر عفونت‌های ویروسی

برگ زیتون، ضدویروس قوی برای درمان آنفلوآنزا، سرماخوردگی و سایر عفونت‌های ویروسی

برگ زیتون، ضدویروس قوی برای درمان آنفلوآنزا، سرماخوردگی و سایر عفونت‌های ویروسی

مصرف روغن و برگ زیتون به دلیل محتوای تغذیه‌ای و فواید سلامتی آن سابقه تاریخی دارد. عصاره برگ زیتون به طور سنتی در مناطق مدیترانه و خاورمیانه برای درمان زخم‌ها و عفونت‌ها استفاده شده است. عصاره برگ زیتون یکی از بهترین راه‌ها برای نابودی میکروب‌های بیماری‌زای خطرناک و بهبود تعداد میکروارگانیسم‌های بدنمان است که در جلوگیری از انواع سرماخوردگی و آنفلوآنزا و بهبود سلامت سیستم ایمنی بسیار موثر است.

عصاره برگ زیتون و سیستم ایمنی شما:
عصاره برگ زیتون، به دلیل تداخل با توانایی تولید اسیدهای آمینه ضروری برای تکثیر ویروس، یک ضدویروس قوی است. همچنین این عصاره از تکثیر ویروس در غشاء سلول جلوگیری می‌کند.
این عصاره سلول میزبان را از نفوذ ویروس‌ها به سطح خارجی و جهش DNA حفظ می‌کند. همچنین عصاره برگ زیتون توانایی نفوذ مستقیم به درون سلول آلوده به ویروس و متوقف‌سازی فرآیند تکثیر ویروس را دارد. به طور علمی ثابت شده است که عصاره برگ زیتون دربرابر 50 نوع ارگانیسم بیماری‌زای متداول مانند ویروس، باکتری، قارچ و پروتزوآ مؤثر است.
عصاره برگ زیتون توانایی غیرفعال کردن باکتری، مخمر و ویروس‌های بیماری‌زا را دارد؛ به طوریکه آسیبی به میکروب‌های مفید موجود در روده و غشاهای مخاطی نمی‌رساند.
داروهای آنتی‌بیوتیکی هر دو نوع میکروارگانیسم‌های خوب و بد را از بین می برند. عصاره برگ زیتون به عنوان یک ضدمیکروب قوی عمل می‌کند، اما به طور انتخابی گونه‌های بیماری‌زا را مورد هدف قرار می‌دهد.
مطالعات تأکید دارند که عصاره برگ زیتون ممکن است یک ترکیب ضدویروس کامل باشد؛ چراکه به نظر می‌رسد به طور انتخابی یک سیستم ویروسی خاص را مسدود می‌کند. به همین دلیل، ممکن است عصاره برگ زیتون در مواقع مواجه شدن با آنفلوآنزا، سرماخوردگی معمولی و سایر عفونت‌های ویروسی مفید باشد.

مفیدترین کاربردهای عصاره برگ زیتون
1. برای درمان آسم برونشیتی، التهاب ریه و انواع برونشیت‌ها، این عصاره را در آب داغ یا در دمنوش بریزید.
2. عصاره برگ زیتون به کاهش فشار خون کمک می‌کند و گردش خون را بهبود می‌دهد.
3. به عنوان تازه کننده نفس از طریق تخریب عوامل بیماری‌زای موجود در دهان و گلو کاربرد دارد.
4. علائم بیماری‌های روده‌ای و سیستم گوارش را بهبود می‌بخشد.
5. درمان عفونت‌های دستگاه ادراری و تناسلی و عفونت‌های قارچی
6. درمان انواع سرماخوردگی، آنفلوآنزا، قارچ کاندیدا و سایر عفونت‌ها

 


- Jockers,D. (2013, December 07). Olive leaf extract prevents colds and flus. Natural News. Retrieved from https://www.naturalnews.com/043165_olive_leaf_extract_common_cold_influenza.html





هشتگ :



اشتراک گذاری :